زاگرس قلب ایران

کوروش بزرگ.شاه شاهان بزرگ مرد ایران و جهان

زاگرس قلب ایران

کوروش بزرگ.شاه شاهان بزرگ مرد ایران و جهان

هرگز نخواب کوروش

 

دارا جهان ندارد ، سارا زبان ندارد

 

رستم در این هیاهو گرز گران ندارد

 

روز وداع خورشید ، زاینده رود خشکید

 

زیرا دل سپاهان نقش جهان ندارد

 

به نام پارس دریا نامی دگر نهادند

 

گویی که آرش ما تیرو کمان ندارد

 

دزدان سرزمینت بر بیستون نویسند

 

اینجا خدا ندارد !

 

هر گز نخواب کوروش ، ای مهر آریایی

 

بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد

نظرات 2 + ارسال نظر
ترگل 1390,03,05 ساعت 14:02 http://mahak71.blogfa.com/

سلام

وبلاگ بسیار جالبی دارید.من به دلیل علاقه ی زیادی که به دین زرتشت دارم می خواستم اطلاعاتی در باره ی آداب و رسوم زرتشتیان به دست بیارم که به طور اتفاقی با وب شما آشناشدم.
من شما رو لینک می کنم شما هم اگه دوست داشتید منو با اسم "ماهک" لینک کنید.
به من سر بزن.بااااااااااای.

سلام

ممنونم ازنوشته های بی نظیرتان من یکی ازشیفته های کوروش کبیر

هستم واقعا وبلاگ پرمحتوای داری خیلی استفاده کردم ولذت بردم از

مطالعه مطالب زیبایی که گذاشته بودی اگه اجازه بدی میخوام چندتا از

مطالبو تووبلاگم بزارم لطفا خبرم کن ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد